hilalmami Mrvnrsntrk nerde yaptırdın devlettemi özeldemi özelse enabıza geç düşüyo kendi siteleri varsa ordan bakarsın
Flyderndkk Mrvnrsntrk bende 22 de verdim devlette. Heyecanla bekliyorum. Benim testinde neredeyse senin kadar koyu çıktı 😊
Mrvnrsntrk hilalmami özelde yaptırdım canım evet kendı sitesine bakıyorum henüz çıkmadı 23:00 yazıyor kartta tam 11 I beklıyrum
sibelmnkl benim adetimden 3 gün gecikmişti 2.cizgi silikti kan sonucu 114 çıkmıştı senin ki kesin 5 haftalık haydi hayırlısı
_almirasmom sibelmnkl ben daha adet olmadım 11 temmuz olmam lazım 1 hafta varken kan verdım 182 cıktı normalmı
sibelmnkl _almirasmom benim 114 çıktığında daha kese gorulmemisti. erken yapmışsın testi ama sonuca göre hamilesin. kesenin görünmesi icin kan değerin 1000 ve üstü olmalı. şuan senin ki 2 yada 3 haftalık dir