Allahkahretmesin1 mylittlebabym Anestezi olmadan da nasıl olacak bilmiyorum çok zor keşke ilaç vs verseler de öyle düşürsem
Allahkahretmesin1 Neseeli Ben de ilk önce araştırmaya gideyim orda da çok uğraştırıyorlar o yüzden istemiyorum ama yanında kalacak kimse yok ilk kürtajı da araştırmada olmuştum ve eşim durmuştu yanımda
melekmommm Allahkahretmesin1 benim haftası küçüktü dört haftalıktı uyutulmadım. İki dk bile sürme kürtaj.
Allahkahretmesin1 melekmommm geçen sene 6 haftalık düşük yapmıştım parça kalmış uyutmadan onu aldılar o bile canımdan can aldı resmen siz nasıl dayandınız
Allahkahretmesin1 Nazendehanim özelde 2500 TL istedi bayram öncesi olmasa özelde olurdum ama kurban vs olunca mecbur devlete kaldım
melekmommm Allahkahretmesin1 işte benim o kadar büyük değildi. Bilmiyorum doktorlada alakası vardır belki arkadaşımda aynı doktorda kürtaj oldu. Kürtajdan sonra işine gitti devam etti.
Nazendehanim Allahkahretmesin1 fiyatlara zam geldi hep canım ben Ekim’de 1000 TL ye olmustum ,devlette kürtaj şeklini sor mutlaka genel anestezi vermiyebiliyorlar ona dikkat et genel anestezi vakum kürtaj olsun rahim duvarini zedelemiyor
Allahkahretmesin1 Nazendehanim Araştırmaya gideceğim ilk önce ilk kürtajımı orda olmuştum ve çok rahat geçmişti eğer uyutmuyorlaraa şehir Hastanesi’ne soracağım bir de
Yeniumutt Allahkahretmesin1 İlk gebeliğim 6 aylık ölü doğum yaptım sonra kürtaja aldılar üniversite hastanesinde oldum uyuttular 2. Gebeliğim 8 haftalıktim özel de oldum onda da uyutuldum
ferideavcul Allahkahretmesin1 4.5 haftada kese gözüktü 7. hafta da bebege dair bisey göremedik sonra kanamam oldu zaten 8.5 haftaya kadar bekledik sonra kurtaj oldum devlette oldum hic bisi hissetmiyorsun uyutuyorlar