Allahkahretmesin1 valla doktorum özel hastanede koskoca profesör, hiç bişey söylemiyor , kimyasal gebelik olunca hamile kalabiliyorsun, devam et dedi. Bir boş gebelik üstüne bir yıl sonra kimyasal gebelik oldu, anlamadım valla. Bu ayda olmazsa kızımda gittiğim doktoruma gideceğim o da özelde, uzak diye gitmek istememiştim ama bu doktorum bir yılı geçti hormon testini bile ben diyorum yapalım mı diye