Allahkahretmesin1 7+5 günlük hamileyim ve az önce boş gebelik olduğunu öğrendim bu 3 kaybım bayramdan sonra kürtaj olacağım şehir Hastanesi’ne gitmeyi düşünüyorum boş gebelik sebebiyle kürtaj yaparken uyutuyorlar mı başına gelen var mı
Yeniumutt Pazartesi günü kürtaj oldum ama benim ki boş gebelik değildi uyutuldum ondan önce bir kere daha kürtaj oldum onda da uyutuldum hiç bişi hatırlamıyorum
Allahkahretmesin1 Yeniumutt benim de 3. Kirtajım olacak ilkinde bebek 9 kese 12 haftaya uyumluydu uyuttular ikincide düşük yaptım kalan parçayı uyutmadan almışlardı sizin kğrtajlarda kaç haftalıktınız
Allahkahretmesin1 mylittlebabym daha önce araştırma Hastanesi’ne kürtaj olmuştum onda uyuttular kese 12 bebek 9 haftalıktı boş kese olduğu için emin olamadım
Rumeysa6115 Allahkahretmesin1 nasıl anlaşıldı peki sizde bi problem falan var mı kanama çok şiddetli agrı vs
Allahkahretmesin1 Rumeysa6115 Bugğn kontrole gittim kese haftamla uyumlu ama içinde bebeğe dair hiçbir şey yoktu 3. Kaybım oldu bu kanımda ileri derece pıhtılaşma varmış şehir Hastanesi’ne genetik test vermiştim bir sıkıntı yok dediler bugün özele gösterdim sonuçları ileri derecede pıhtılaşma var dedi
Yeniumutt Allahkahretmesin1 İlk gebeliğim 6 aylık ölü doğum yaptım sonra kürtaja aldılar üniversite hastanesinde oldum uyuttular 2. Gebeliğim 8 haftalıktim özel de oldum onda da uyutuldum
Mavimsi_ Allahkahretmesin1 Peki gebelik belirtileri yaşıyor muydunuz mide bulantısı halsizlik gibi veya leke herhangi Bi durum
Allahkahretmesin1 Mavimsi_ Bulantım çok nadir oldu yani 1-2 defa anca olmuştur onun haricinde göğüs hassasiyetim fazlasıyla var leke kanama vs hiçbir şey olmadı
Allahkahretmesin1 mylittlebabym Anestezi olmadan da nasıl olacak bilmiyorum çok zor keşke ilaç vs verseler de öyle düşürsem