Nilsusakli Ruveyda_baskapan kantaron yağı kullanmadıysanız öneririm hiç çatlağım olmadı 22 kilo almama rağmen 🫣
Mysaa Ruveyda_baskapan görümcemin esmer tenli asırı kötüydü kara şekildeydi silindi canım var ama o kadar kötü değil yani komple gitmeZde biraz silinir ama 😃 kaşınır illaki ya gene de kasıma işte 😀😀
alonee Ruveyda_baskapan ben aşırı aşırı ayrıntıcı değilim biraz gerçekçi bakıyorum olaya 😂Emzik almadım mesela lazım olursa ordaki bi eczaneden temin ederim. Liste yapmıştım atarım
Xxz Ruveyda_baskapan dedim Rüveyda paylaşmadı haftasını bir baktım paylaşmışsin hiç bana nasip olmuyo ilk sen dogurucan galiba. Normal şartlarda benimde 33. Haftam ama bebek 1 hafta geriden geliyor o yüzden 31+6 olduk bu saat itibariyle. İlk gebeligimde adet tarihine göre doğurmuştum muhtemelen bu da öyle olur o yüzden 33 olarak bekliyorum. Sağlıkla hayırla kavusalimm benimde hastane çantam bomboş. Eşimde artık hazirlayip arabaya atalım diyo ilkinde yaşadı o sıkıntıyı şimdi korkuyo 🤭🤣🤣
Ruveyda_baskapan Xxz 😂😂😂😂 ayyy güldürdün beni , ayrıca saat sabahın 5i ve uyandım bak 33 hafta bana yaramadı, ilk günden bu hafta zorluyoooo
Efemom2 Ruveyda_baskapan benimde son 1haftadır bacaklarımn arkaları çatladı henüz karnmda bişey yok ama oda çatlarmı bilmiyrm herşeyimiz yıkandı ütülendi bi çanta hazırlaması kaldı onuda yapmak için enerjimin gelmesini bekliyorm 🥲🤣
Umutunannesi92 Ruveyda_baskapan uygulamaya göre 48 gün var görünüyor sezeryan istediğim için daha az 🤗🤗bavulu hazırladım eksikleri yarın halledip köşeye koyacağım en büyük korkum erken doğum 😔bugün ilkkez nstye girdik sancı çıkmadı şekerim var buna rağmen bebeğin kilosu ve suyum iyi şimdilik herşey yolunda aşırı heyecanlıyım 🥰🥰
Ruveyda_baskapan Umutunannesi92 bu saatten sonra bişe olmaz Allah’ın izniyle sağlıkla sıhhatle gelsin inşallah
Xxz Ruveyda_baskapan bende uyumuyorum hayatım. Öyle tavana bon bin bakacagimiz daha çok geceler olacak hele bir doğsun. 🤭🤭😄
Xxz Ruveyda_baskapan benim icin hiç mümkün değil ama senin eğer bir ufak bebişin yoksa naap et uyu. 😄😁
Ruveyda_baskapan Xxz valla uyumak için bir engelim yok ama göz kapaklarım bana karşı direniyor , kalkıp ütü yapayım 😂
Mucizeminigimbenim 31 haftalikken çantam hazır di şimdi 33+5im kafam rahat ilk bebeğim 33+4 de dogmustu o yüzden bunda erken hazırladım bence ne olur ne olmaz hazırlayın bu çocuklar aceleci genelde 😂
Mucizeminigimbenim Ruveyda_baskapan 🤣🤣 ilki erken olunca 2. Dede daha bir evham oluyor o yüzden hazırlayın siz beni dinleyin rahat edin en azindan canta hazirlanmayinca insanin aklı kalıyor ya dogum olur sa diye 🤣