50 günün altına düştüm hanımlar , 49 günüm kalmış , sezaryen düşündüğüm için daha erken olacak, öyle heyecanlıyım ki anlatamam, sadece göbeğim çatladı neler neler kullanıyorum ama işe yaramadı o biraz huzursuz ediyor😔 birde hep bi erken doğum korkum var çünkü hastane çantam da hazır değil henüz 😂😂😂