Aysef27 Amin canım benim çok amin Rabbim gününde vaktinde kucagimiza alabilmeyi nasip etsin yavrularımızı inşallah 🤲 🧿
Ben hallettim ya bu benim 2. hamileliğim yani ilkinde hep son ana bıraktım. Ağırlasinca cok zorlanmıştım. Bu sefer son anıma birakmak istemedim. En cokda kıyafetlerin yıkanıp ütüleme kısmı ugrastiriyo insanı 🙈 birde ben hastane çıkışı istemedim ilk kızımda sadece hastane çıkışı alıp hastaneye gitmiştim bilinçsizce canta hazırlamışım yani. Şimdi bilinçli olunca hastane çıkışı cok gereksiz bisey ben hep tulum istedim hamileliğimin başından beri benim annem bide kayinvalidem tulum istiyorum diye her biyere gitmelerinde 2 şer tane tulum aldılar hep. Baya birikti tulumlari. Zıbın da öyle bisuru birikti dedim daha almayın yeter bunlar ben bunları yikiyayim hastane cantasina yerlestireyim. Öyle yaptım yani kuzucum🤗