Aysef27 kusura bakma canım gec yazıyorum bebekle ilgilenmek ve hala hastanede olmak yordu beni suyum geldi hastaneye geldim 5 gün o şekilde yattik en son çocuk dışkısını yapmış suyumla birlikte gelme ye başladı acil sezeryana aldılar çok şey atllattik başımıza gelmeyen kalmadı hala hastanedeyiz ama bebeğimde bende çok şükür direniyoruz