Hbusraa minikk_mucizem çok hareketliyim ben buna bağlıyorum erken yatar erken kalkarım pazar market alışverişi hep bende bi de son bir aydır pilateste yoğunlaştım
Dyg___ Hbusraa 36+3 te hiç sancım bir belirtim yokken suyum geldi. Hemen hastaneye gittik yolda giderken sancılarım başladı gittiğimizde 4 cm di sonrası sancılarım çoğaldı ve şiddetlendi 2 saat içindede doğum gerçekleşti 😊
Sevgilii17 Dyg___ peki ilişki falan olmuşmuydu bide suyun geldiğini nasıl anlıyorsunuz bende 36 haftalığım
wisesmom Hbusraa merhaba, benim de 36. Haftada 3cm açıklığım vardı erkenden gelicek sandık şu an 38. Haftaya geldik hala aynı açıklık :) sancı vs hiç bir şey yok. Beklentiye soktu bizi şimdi de hareket yok.
CansuDRY Hbusraa Yaa, çok ilginç. 4 cm açıklıktan 4 saat sonra doğurmuştum ben. Gerçi sancılarım başlamıştı.
Dyg___ Sevgilii17 hayır ilişki olmadı. Suyun gelmesini farketmemeniz imkansız bacaklarınızdan süzülürcesine hiç durmadan akıyor
Gnl35 Hbusraa 36+3te 3 cm acıktığım vardı doktor çatı muayenesi yaptıktan 2 saat sonra suyum geldi toplamda 4 yada 5 saate doğum yaptım. 3 buçuk sene oldu tam hatırlayamadım ama çabuk oldu.
Hbusraa Gnl35 bende salı günü tekrar kontrole gideceğim bakalım hayırlısıyla inşaallah kolay doğumum olur 🤲🏻
haklisinesracim Hbusraa benim de 3 cm açıklığım vardı gönderemem sancını burada bekleyeceksin dedi doktor. Muayene ederken çok fena bastırdı ve nişan geldi. Nişan geldikten 5 saat sonra sancılarım başladı düzenli sancı geldi 10 dk bir falan 3 saat sonra da doğurmuştum
Hbusraa wisesmom ay ben 37 oldum dayanamıyorum ağır geliyor 40 hafta düşünemiyorum nasıl zor geçiyordur 🥴