Hbusraa bende aynı durumdayım 😔 açılmam var sancım hiç yok . Bu sabah tekrar nst ye baglandım sancı çıkmadı . Suni aancı istedim doktordan onuda vermedi haftası erken sancın gelene kadar bekleyelim dediler 3 gün sonraya tekrar çağırdı sancı su gelmesi olmazsa .