36 haftalık hamileyim 4 cm açılmam olmuş doktor ilk çatı muayenemi yaptı ama sancı hiç hissetmediğim için suni vermek istemedi eve gönderdi sıklaşınca ya da su gelirse gelirsin dedi böyle olup da biraz daha bekleyen var mıı ne zaman sancım başlar ????