Mutluanne0 Buseyvz7 Tatlım çok isterim zaten sabredemiyorum ama eşime soylemek istemiyorum sürpriz olsun diye Tek başıma da gidemem götürecek kimsede yok kaldım böyle 😂
Nrnkymc06 Mutluanne0 Doktor bakmadan e nabiza düşmüyor. Bende barkod numarasını alıp internet üzerinden bakıyorum sonuçlara.
1Emine Mutluanne0 bulunduğunuz yerdeki devlet hastanesinin laboratuvar sonuç sistemine bakmayı deneyin. Sağlık ocağı tahlili kendi bünyesinde yapmaz, hastaneye gönderir. E-Nabız’a yansımayabiliyor doktor görmeden
Aycan01 Mutluanne0 rabbim gönlüne göre versin inşallah ozamam 2.3 tane kaset test al varsa hep bi tık daha koyu çıkar onu dene istersen
nazks Mutluanne0 kızlar bende verdim düşmedi bir hafta gittim hamilelerde gizlilik dolayısıyla kan verdiğiniz yerden gidip sonucu almak gerekiyormuş artık maalesef hemşire öyle söyledi👍
Zeynnp Mutluanne0 bulunduğun şehiri yazıp sağlık ocağı tahlil sonuçları yazarsan görebiliyorsun başka Bi sistemden. Ben tc no doğum tarihim ve güvenlik kodu ile hep öyle bakıyorum.
Zeynnp Mutluanne0 ben aydındayım direkt sisteme şifresiz dediğim gibi girebiliyorum. Konyaya eskişehire sakaryaya baktım onlarda şifre istedi maalesef. Şehrini söylersen ona göre link göndereyim