Zeynnp Mutluanne0 ben aydındayım direkt sisteme şifresiz dediğim gibi girebiliyorum. Konyaya eskişehire sakaryaya baktım onlarda şifre istedi maalesef. Şehrini söylersen ona göre link göndereyim
Zeynnp Mutluanne0 http://88.255.184.162:3015/SonucOgren.aspx?SonucListe=barkod link bu canım ama hata veriyo 27hsl.com da yazabilirsin
Kbramhmt Mutluanne0 canimmm nerelerdesin ne alemdesin son durumun ne var mi gelen giden yada tahlil sonucun düşmüş mu e nabiza
Mutluanne0 Kbramhmt Yok düşmemiş ama az önce kanamam geldi hasta oldm galiba . Aşırı moralim bozuk 6 gün gecikmeyle hasta mı olunur ya 🤦🏼♀️😭😭
Kbramhmt Mutluanne0 hic uzulme belirsizlikle düşünmektense benim de öyle suan hayla olmadim ve testler yine negatif demekki hayırlısı böyle yaz bebekleri olur insalllah bizimkilerde uzulme
Kbramhmt Kbramhmt Mutluanne0 merhaba canım bende adet oldum saydim tam adet bitiminden 28. Gun oldum birlikte takipesiriz yine :)
hankayaa123 Mutluanne0 sağlık ocaklari malesef ki oradaki doktorunuz sonuçları görmeden enabiza düşürmüyo bunun için yapılabilecek bişy yok belki sağlık ocaginizin int sitesi vardır oradan bakabilirsiniz ama varsa
afroditt Mutluanne0 sağlık ocağında barkod aliyosun normalde yarın sonuçları veriyorlar ben aynı gün sabah 9 da verip aynı gün öğlen 3 te öğrenmiştim