Mutluanne0 E-nabıza herşey düşmüyor bende de özel hastaneye gidersem yada devlette düşüyor sağlık ocağın tahlileri düşmüyor tahlil verirken kod istiyorum bana verilen Antalya halk sağlığı laboratuvar ismi de Melis hasta sonuç işlemlerinden bakıyorum tc yazıp verilen kodu girdiğinde tahliler çıkıyor kendi doktoruma da o şekilde ekranı alıp götürüyorum..