Nskyhn bakalım hayırlısı olsun ya erkenden de alıp kenara stoklamak istemiyorum aslında yerimde o stoklayacak kadar yok artık indirim olursa bir daha alırım herhalde bende 2 şer paket en çok 3 numarayı kullanırım ondan 3 4 paket kesinlikle almayı düşünüyorum bazende üzülüyorum riskliyim sürekli kanamam olur diye de ileriye dönük birşeyler yapmak istemiyorum kafam Allah bullak Allah herkesin yardımcısı olsun zorluyor.