Azra41 Merhaba kaç numara ve kaç paket aldınız acaba ya sormamdaki amaç ben bir numara aldım iki paket aldim paketinin icerisini actigimda baya bi küçük geldi gözüme başka bir numara bezlerlede kiyasladim baby turconun kalibi baya küçük zaten uygulamalarda yorumlarda herkes 1 numara anca prameturlere olur yazmis etrafimdakilerde olur ama az kullanir dediler bende iki paket aldığıma pişman oldum birde doktorum ilk 3-3 buçuk arası doğar dedi bende o yüzden iki paket aldım simdi son ayimdayim 4 kilo dogar dedi benimde kafam baya bii karisti. 🙈