Prima kullanıyorum ben. Baby turco kullandım ve hiç memnun kalmadım. Bez o kadar ağırlık yapıyor ki . Saat başı değiştirmek istiyordum. O yüzden primaya döndüm çünkü aynı fiyata denk geliyordu. Primayı 3,4 saatte bir değiştiriyorum gerçekten baby turco gibi ağırlık yapmıyor. Ama geçen eşime iş yerinden arkadaşı canbebeyi önermiş. Eşimde aldı geldi memnun kaldım Aslında. Gündüz onu gece de primayı kullanmayı düşünüyorum.