Damy_mom allah ölen doktorun ailesine sabır versin mekanı cennet olsun her meslek grubundan ölen için aynı şeyi düşünüyorum. ancak bir öğretmen öldüğünde eğitime ara verilmiyor, bir asker öldüğünde ülke koruması düşmüyor, bir fırıncı öldürüldüğünde ekmek üretimi durmuyor, bir kaportacı öldüğünde tüm araba tamirleri durmuyor. herkes yaşamına devam ediyor. fakat can bu. doktorlar ameliyat ile kimi zaman tedavi ile insanların hayatlarını kurtarıyor. bugün okuduğuma göre çoğu doktor ameliyatı bile durdurmuş hak mı bu? bir doktor öldü çok şey değişti üzüldük ancak o öldü diye suçsuz bir hastanın da mı ölmesi gerekli? sağlık sistemi ve beslenme zinciri asla ama asla aksatmaya gelmeyen bir döngüdür. bu kimsenin elinden alınamaz.