Hastaneler grev yapıyor ve haklılarda, yorumların hepsini okumadım çünkü gerçekten sinir bozucu yorumlar var. Yok özele neden gideyim, yok para verdim, yok saygı bekleyip saygı göstermiyorlar falan.. Adamları ÖLDÜRDÜLER, ÖLDÜRDÜLER.. bu zihniyetteki insanlar doktorları öldürdüler ve bu zihniyetteki insanlar şu an doktorlar neden çalışmıyor diyor. Her hastanenin acil, yoğun bakım, diyaliz, ameliyathane bölümleri grev dahi olsa çalışmaya devam ediyor, daha önceki grevlerde de böyle oldu. Gidip başvurabilirsiniz.