Damy_mom benim kızımında 18 temmuzda ameliyatı var. Bugün için doktor sabah 7-8 gibi gelin tahlil yapılsın anestezi uzmanı görsün demişti. Gittik grev var kimse yoktu yapılmadı ve ameliyatı tam bayram tatili bitince olacaktı şimdi nasıl olacak bilmiyorum. Evet kesinlikle kabul edilebilir bir durum değil dünkü olay ama bişey diyemiyorum, sağlık sistemimiz gerçekten kötü. Bir doktor 3 dakikada hasta bakacak deniyor nasıl baksın ya, insanda kafa kalmıyor ki bide üstüne sorunlu hasta geldiyse tamam artık uğraş dur 😔😔😔 ablam hemşire o söyledi bana, doktor 1 ay önce katilinin annesine anjiyo yapmış kadın evinde ölmüş buda kendince doktoru suçlayıp vurmuş 🤬 o kadar saçma ki 1 ay önce yapılan ameliyatla annesinin ölümü ne alaka