Bmom her doktor aynı degil, benim yegenim dogarken kolunu kırmışlar, doktora sorduk bide cocugu giydirirken agliyo neden diye bakti etti biseyi yok dedi twburcu olduktan sonra cocuk katıla jatila agliyo hastaneye gittigimizde cocugun kolu kirikmis bazilari evet sorumsuz doktorlar var ama bela okumak dogru mu bence degil.. Grev muhabbeti de bi yanda haklilar bi yandan degiller wcikcasi bi ton hasta var ki onlarin sorumluluug hastalariyla ilgilenmek suan randevu almada skinti varken muayene olmamasi yanlis? Haklilar cunku artik saglik çalışanlar hastanede guvenli de degiller. Bu kadar vijdansiz varken rahwt da kalamicaklar. Allah yardimcilari olsun insallah. Cok zor insnalarla muhattap olmak, hele ki sağlık konusu olunca cok zor…