Grevin tam olarak amacı da budur zaten 1 gün çalışmadıklarına nasıl herkesin eli ayağına dolaşıyor değil mi ama hala saçma sapan yorumlar da yapılabiliyor şöyle böyle diye biraz kıymet bilsin insanlar onlar olmadan işte bu halde oluyoruz. Ayrıca herkes kendi sorununu en büyük sanıyor hasta psikolojisiyle merak etmeyin aciller çalışıyor doğuracak olsak ortada kalmayız. SON OLARAK DA DOKTORLARA SAHİP ÇIKMADIĞIMIZ SÜRECE ONLARIN DA BİZ HASTALARA SAHİP ÇIKMASINI BEKLEYEMEYİZ !!