Hic kimse istemezdi boyle bisey yaşansin bi doktor yada herhandi biri yok yerinde canindan olsun ama bu grevin bi faydasi olacaksa amenna her vurulan kadinlar askerler ogretmenler vs grev yapalim ozaman ama bu ne ilk nede son olur zihniyeti bozuk insan yine yapacagini yapar kimsede sadece kendi canini dusunmuyo bencillik diyenler canimizda can var bugun dogum seklim belli olacakti mesela baska bi yerde bi randevu olsa hic dusunmem bile varsin iptal olsun ama kendimden once bebegim icin endiseleniyorum birazda boyle dusunelim