Bende ayni durumdayim bugun randevum vardi tokat ta ama acil disinda doktor yokmus malesef nasil istir bu haftalarca bekliyoruz bide zamanlamasi cok kotu sonrasinda bayram tatili ozmanana kadarda dogururum heralde bide bebegim tersti onu bugin ogrenecektim olan bize oldu😏