esmaozdemir76 eslemsi mutlaka arayın hastaneyi ben şehir hastanesini aradım bizim grevle alakalı bı bilgilendirmeniz yok randevular hala aktif dedi
gamzeozer16 esmaozdemir76 bende az once aradım randevunun oldugu gün arayın dediler inşallah iptal olmaz
eslemsi esmaozdemir76 ay gitsen mi acaba ya napcami sasirdim simdi once arim baktim telefonlara bakan yok kalkar giderim napim
durumom2022 Ben üniversite hastanesine özel gidiyorum detaylı ultrason vardı iptal ettiler bakmayacaklarmış maalesef yeni randevu alabilirim inşallah 😒
nurcanqx RaYaRY ben aradım hastaneye randevunuz varsa gelebilirsiniz dedi İstanbul’daki hastanelere bildirge gelmemiş grevle ilgili
gamzeozer16 benimmdunyamm yandık desene zaman yaklaştı gün alacaz nasıl olcak bayramdan sonrada doktorum ameliyatta zaten sistemde randevu yok kaldık
gamzeozer16 benimmdunyamm hastaneyi cuma bidaha aradığımda ozaman söylerlermi gelin gelmeyin diye ki gitmeye mecbur gidicemde 9:30 da arayın dedilerde doktor yoksa var derlermi randevu iptal olsada mesaj gelir herhalde ama gelmez sanırım
benimmdunyamm gamzeozer16 randevuyu iptal etmiyorlar ki randevu duruyor gidiyorsun doktor yok grev yok diyor ara bir sor hastaneye
gamzeozer16 benimmdunyamm aradım dediki randevun oldugu gün 9:30 ara dedi 10 da randevum hastane uzak nasıl olur bilemem inşallah muayne ederler
eslemsi gamzeozer16 18ine kadar da isbasi yapmicaklar 18inde ben 38.5 oluyorum o gun ameliyat olmam lazimken ben gun dahi alamamis olcam. Sezeryanli o kadar beklemez ya napcaz biz
gamzeozer16 eslemsi arife günü randevum vardı bende o güne bulmuştum bide agrılarım cok acile gittşm ama genede muayne olmam lazım ama dediginiz gibi nolcak bilmiyorum
esmaozdemir76 eslemsi bilmiyorum ben gideceğim mecburum bı ay oldu hipertansiyonum var. Poliklinik bakmazsa acile gideceğim en azından bebeğe baksınlar
Nurcukpnr Bugun Konyadaki şehir hastanesinde katledilen doktordan dolayı iki gün grev yapıp iş bırakacaklarmış Türkiye geneli özelleri bilmem ama devletler çalışmaz doktorunuzu aramadan boşuna gitmeyin
Klbyayse Hastaneniz devletse arayıp sorun. Ben geçen sefer ki grevde hastanemi aradım, onların bağlı olduğu sendikanın hiç grev yapmadığını söylediler. Bildiğim kadarıyla da doktorlar kendileri değil bağlı sendikaları grev yapıyor
nesenese Yarın benimde randevum var. İki hafta öncesinden zar zor randevu buluyorum hep greve denk geliyor. Bilgilendirme de yapmiyorlar. Çok saçma o kadar yol gidiyoruz. 37+3 günlük hamileyim bayramdan sonra doğumum var hastaneyi aradık doktorla alakalı durummus bazisi bakıyormuş. Kesin bilgi verseler sicakta bizde yanimizda çocukla bos yere gitmesek. Esimde izin alip goturcek napicaz bilemedik. İzmirdeyim ama hastaneler farkediyormus kizlar arayin bilgi alın boş yere gitmeyin
gamzeozer16 benimmdunyamm şansa artık napalım umarım bakarlar ama yarı insan bakmıyor dedigine göre boşa gitmesekmi acaba bilemedimki neyse artık cuma günü arayacam tekrardan inş bi aksilik olmaz