hhacerozer gamzeozer16 siz 8.35-45 gibi arayın sürekli sorun bakalım o zaman söylerler bence 9.30 beklemeyin
gamzeozer16 hhacerozer bekleyemem zaten dedigim gibi yetişemem yani 9:30 var dese bile 9 da arasam 10 a kdr anca giderim varsa inş bakarlar ama ümidi kestim herkes doktor olmaz diyor 😟
gamzeozer16 hhacerozer polikinlikler kapalı olcakmış yani boşa gitmeye gerek yok arkadaşlar doktora sordum polikinlikler kapalı dedi
gamzeozer16 benimmdunyamm şansa artık napalım umarım bakarlar ama yarı insan bakmıyor dedigine göre boşa gitmesekmi acaba bilemedimki neyse artık cuma günü arayacam tekrardan inş bi aksilik olmaz