@Anacemi askerin hayati tehlikesi var demedim 1.
2.si de dediğim katledilen avukat, doktor, mühendislerde hepsi bu sekilde sürekli grev vs yapsalar ne duruma geliriz kaldıki sağlık sektöründen bahsediyoruz. Bu alanlarda çalışanlar okumadı mı? El bebek gül bebek büyümedi mi? Herkes greve kalksın. He keske sonuc alsalar yapılan grevden kim istemez. Ama caydırıcı ceza geliyor mu yok. Bunu anlatamıyorum ya da anlaşılmak istenmiyoe daha fazla yazamayacagım herkes istediğini savunabilir