GgKk654 siz acilseniz veya sistemin gerektirdiği gibi özele giderek doktor bulabilirsiniz, ben de gebe olarak hakkımıza girildiğini düşünmüyorum ama dediğiniz gibi bayram önü ve uzman olmak için en az 22 yılını okul ile geçirmiş bir babanın çocukları bir daha babalarını göremeyecek, hekimlerin bunun için tek çaresi hukuki yoldan grevlerini yapmak. Daha önce hak elde edememiş olmanın bundan sonra hak elde etmek için çaba göstermemek gerektirdiği düşüncesi tabi size mahsus, istediğinizi düşünebilirsiniz.