GgKk654 pardon da nesi saçma bir doktorun öldürülmesi mi yoksa bu yüzden çalışmayı bırakmaları istemeleri mi yapmayın lütfen sağlık çalışanları için ayrıcalıklı her şeyi istiyorum.Candan ötesi var mı?Canımı emanet ediyorum ben onlara.Daha iyi çalışma şartlarını, daha yüksek ücretleri, üst düzey koruma tedbirlerini hak ediyorlar .