GgKk654 sizin grevinizi doktorlara degil devlete yapmaniz gerek. O zamanda emin olun destekciniz cok olacaktir. Anlatamiyorum kimseye , ben susuyorum kabul ediyorum oda susup kabul edecek diye bir sey yok. Ya sizde cesaretlenip konusun , konusamiyorsanizda bastirmayin konusanlari hakkini arayanlari… Ulke susa susa koyun haline geldi suna bak zamanin en iyi sebze meyveleri bizdeydi bolluk bereket vardi , simdi utanmasak insani bile ithal edecegiz. Ama durun onuda yapiyoruz zaten…