Kendim aynı meslek grubundan olmama ragmen, devlet hastanesine gitmek zorunda kaldığımda kızım kollarımda bayılırken gördüğüm muameleyi unutmucam, yorumları okuyorum ama malesef bir çok arkadaşa hak veriyorum. Kendi arkadaşlarımda dahil çok ters, agresif olanlar asla yorum yaptırmayanlar insanları aşağılayanlar malesef var. Ama kimse ölümü haketmiyor, pırıl pırıl bir doktor 2 çocuk babası öldü. Sistemde hata var, hem insanlar hem çalışanları hem hastaları kahrediyor bu sistem. Öfkemiz devlete olmalı, halka ve emektarlara değil. Halkın ciddi oranında psikolojik sorun var bunlar göz ardı ediliyor, her gün kadınlar ölüyor cocuklar evleniyor taciz ediliyor okumuş devlete yararlı doktor polis asker ölüyor ego ugruna.. sistemin en basından baslamalı. Cok üzücü