Ben bu güne kadar hic kötü muamele görmedim doktorlardan. Allah var asla haklarını yemem. Bazen gergin olduklarini hissediyorum. Tebessümle cevap veriyorum çünkü az çok çalışma koşullarını biliyorum. Uykusuzluk yorgunluk ve bir insan canı emanet ediliyor ona. Bize verdiği ilaç yanlış bir ilaç olsa vicdan azabından kahrolurlar. Hatta gebeligim dışında da özel hastaneye gitmedim desem yeridir. Gebeligimde de eşim yanımda olsun diye gidiyorum kötü muamele gördüğüm için değil. Ki her acil durumumda özele değil devlete koşan birisiyim. Burada hickimse asla doktor karalayamaz. İşini hakkıyla yapamayan insanlar her meslekte olduğu gibi doktorlarda da vardır. Bunu da inkar edemem. Ben denk gelmedim diye buradaki bu kadar insanın yorumlarını yaşadıklarını da es geçemem. Ama nolur artık kimse polis asker doktor öğretmen karşılaştırması yapmasın. Bu o kadar kırıcı ve yaralayıcı ki. Herkez birbirine sallıyor birbirinin yarasına basıyor çünkü ülkemizde şuanda hiçbir mesleğe değer verilmiyor. Doktor hakkettiği çalışma saatini alamıyorsa, polis bekçi de olumle burun burunayken bile adamı çekip vuramiyor. Yani devletin bizi yıprattı yetmiyormuş gibi neden bizde birbirimizi yıpratıyoruz ki… yapmayın güzel anneler anne adayları… yapmayin🌸