anne96 Valla kimse maaşı için doktor olmaz. Zaten herkes de doktor olamaz belli bir iq seviyesi ve o mesleği icra edebilme sanatı olması gerekir. Hatta kısa yoldan para kazanmak zengin olmak isteyen insan okumaz. Erkenden ticarete atılır bi ustanın yanında iş öğrenir. Şu anda da okuyan adamla dalga geçer. Lan o benim aylık mazot param diye. Doktor ne maaş alıyor sanıyorsunuz ki ? 10-15 bin maaş şu an para mı ? O kadar kahır çekmeye gençlikten ödün vermeye para mı sizce ? Çoğu meslek grubunun maaşı doktorlardan fazla. Şöyle düşünün bir sınav var dereceye giriyorsun en yüksek puanlı bölümü seçiyorsun 6 sene emek verıyorsun. Sonra Tıpta uzmanlık sınavına giriyosun orda da kazanıp 4 sene daha okuyorsun eee devlete atanınca sana verılen para 10-15 bin.İnsanda çalışma şevki mi kalır? Tependekiler sana sahip çıkmaz giderse gitsinler der e peki sende gelen hastaya güler yüz gösterecek meslek aşkı mı kalır? Dayak atanı, bıçaklayanı, silah çekeni … Bu insanlar bu muameleyi mi hakediyor? Bu olaylardan sonra hangi doktorun psikolojisi bozulmaz ki ! Adamlar hayat kurtaracağız diye bir mesleği seçiyor ama hayati tehlikede olan onlar..