Genelleme yapmanız hiç etik değil arkadaşlar. İşin hakkıyla yapan helal para kazanan, kazandığını hak eden bir sürü sağlık çalışanları var. Bıçağı önce kendine, sonra karşındaki insana sapla sözü var. Çok yerinde bir söz
Doktor olmayan, doktor tanıdığı olmayan, eşi doktor olmayan nicelerimiz var, empati kurun onların yerine koyun kendinizi de. Tuzunuz kuru gibi konuşmak hiç etik değil, maaşı onu bunu grevi vs kastetmiyorum bile. Her gün işe belki ölüm korkusu ile giden çalışanlar vsr. Ülkenin düzeni boktan. Denetlemeler sıfır. O silah o hastaneye nasıl giriyor mesela? Önce bunu sorgulamak lazım. Yanlışın, hatanın en başına dönüp bakmak lazım. Arada çürük yumurtalar çıkabiliyor, ne olursa olsun ters baktı yan baktı, laf söyledi diye kimse ölmeyi hak etmiyor! Bu biraz şuna benziyor. Kadın tacizleri ölümleri oluyor. Deniliyor ki, o da öyle giyinmeseydi hak etti ölümü bla bla bla. Kimsenin ölümü başkasının elinden olamaz. Şuan çok daha önemli bir konu gündemde iken, yok hak etmiş, yok düzgün davransaymış fslsn filan. Benim de başıma çok kes geldi terslediler benide,. Surat yaptılar o zaman ds gidip cimere şikayet ediyoruz mesela dimi? Ama ne bo oluyor? Hiç bir şey. Ceza uyarı hiç bir şey verilmiyor. Uzun lafın kısası, ters bakan, laf söyleyen doktora da çözüm çare var bi bakıma, bunların hepsine çözüm olacak tek şey, ülkenin denetimli titiz hakkaniyetli, adaletli bir sistemi olması. Tek bir sebep oncs insanı birbirine düşürüyor. Mesela Yan bakan laf söyleyen ilgilenmeyen doktora, şikayet edildiğinde, ceza verseler ya da uyarı verseler belki Doktorlar daha dikkatli olabilir bu konuda. Doktorların Can güvenliği için işini severek yapmaları, işe giderken en Ufak ölüm korkusu olmaması için, hastaneye girerken güvenliğn, delici kesici, patlayan çatlayan bir şey sokmasına izin verilmemeli mesela. Bakın her şey nasıl da rayına oturuyor? Kısaca ülkenin Adalet sistemi, yürüttüğü sistem tam bir bo*tan. Kimse kimseyi suçlamasın boşuna. Problemin kaynağına inmek lazım.