Neredeyse tüm yorumları okudum ve inanamıyorum gerçekten ya şu olayı polislerle askerlerle avukat ya da öğretmenlerle kıyaslamanin mantığı nedir? Siddet hangi meslek grubuna uygulanırsa uygulansın kabul edilemez. Devlet hastanesindeki doktorların tavırları yüzünden hiç bir doktor ölmeyi hak etmez. Sapla samanı karıştırmayın. Devlet hastanesine abuk subuk sebeplerle giden o kadar çok insan var ki. Onlari da konuşalım o zaman burada. Olması gereken hukuki yollardan hak aramaktır bir yanlışlık varsa. Ama artık bir hukuk devleti niteliğinde olmadığımız için herkes kendi yargısını kendi dağıtma peşinde. Daha çok görürüz boyle haberleri biz.