pieceofcake bir hekim eşi olarak bu posta yazılacak hiç bir yorumu okumayacam. Çünkü bir çogu doktoru eleştirecek. 5 dk hasta bakan doktorun hastanın yollarına gül dökmemesi ne büyük rezillik! Bu ülkede doktor nasıl çalışıyor en iyi biz biliriz. 36 saat nöbet sonrası gece hasta danışılması tekrar aynı tempoyla işe devam etmenin ne demek olduğunu en iyi biz biliriz. Kanepe de uyuya kalmanın ,evladıyla zaman geçiremeyen kronik yorgun olan eşlerimizi en iyi biz anlarız. Bu halka belirli bir kesime asla bişey anlatamazsın. Umarım tüm doktorlar gider , kalanların tamamı da özele gecer. Sonra bakalım doktoru mumla arıyoruz muyuz . Ha birde kesin polis de askerde işin içine girer. Bu platformda maalesef kendinizi anlatamazsınız. Üzerine haksız çıkarsınız.