pieceofcake bu cinayet diğer bütün doktora şiddet vakalarından farklı. Önlenebilir bir cinayet değildi doktor öldürmenin cezası idam olsa bile bu katil yine öldürecekti bu doktoru çünkü vurduktan sonra kendisi de intihar etmiş. Kayışı koparmış bir canlıya hukuk işlemez, grev hukukî bir durum insan davranışlarını kontrol edecek bir mekanizma degil. Bu cinayet hukuken önlenebilir değildi malesef o nedenle grevin mantığı yok bu konuda. Doktor yumruklayıp ertesi gün serbest kalma vakalarında grevi sonuna kadar yapsınlar destekliyorum.