Son 20 yılda ülkede saçılan nefret, saygısızlık tüm insanlara sıçramaya başladı. Eğitim seviyesi artmak yerine azalıyor. Vasıfsız ve cahil insanların, eğitimli insanlara tahammülü azalıyor. Doktorluk zor ve sorumluluğu çok yüksek bir meslek. Bunu anlama kapasitesine sahip olmayan insanlar yana yakıla hastaneye koşarken, işine gelmeyince ve anlamlandıramayacağı durumlar oluşunca hemen eleştiriye ve şiddete başvuruyor. Bu insanlara bu cesareti veren, insanlıktan nasibini almamışlar da aylar önce saçtığı nefretin nasıl sonuçlanacağını gayet iyi biliyordu. Umarım ülkede bulunan tüm doktorlar hakettiği saygı ve yaşam koşullarına ulaşıp, korkusuzca görevini yerine getirmeye çalışacağı yerlerde olurlar. Sağlık hizmeti tamamen özelleştiğinde kimi eleştirip öldürecekler bakalım..