haticenurrr Onekim 5 gün varken neden test yaptınız ki :( şimdi daha cok stres yapacaksınız :( insan dayanamıyor sabırsız oluyor ama doktorlar önermiyor erken testleri🙏🏻
Onekim haticenurrr benim dün akşam ve bu sabah silik çizgi çıkmıştı canım kaset testte ondan gitmistim
Sevgikorkmaz mrvsrcn bugünde verdım canım 304 çıktı ınslalah bebısım tutunmaya çalışıyor bana bayramdan sonra ınsallh kalp sesını duyarız Allah’ın ıznıyle 🤲🤲
Sevgikorkmaz mrvsrcn verecegım canım yarın yerınde duramıyorum ınslalah yukselmıstır ayın 18. De muayeneye gıdecegım eğer yukselmıs ise sen ne yaptın canım test yaptın mı tekrardan ? İnsan dayanamıyor her gün test vermek ıstyor yaaa
Ssseera Çok sevindim sizinkiler adınıza inşallah düzenli bir şekilde artar 2023 ilkbahar size güzellikler getirsin🙏🏻🍀Bende 37 haftalık hamileyim son günlerim bizleri habersiz bırakmayın saygılarımla mrvsrcn
Herayumut mrvsrcn canim beklemekten başka çaremiz yok ikilemde kaldık ikimizde hakkımızda hayırlısı olsun
haticenurrr Onekim testler asla yalancı pozitif göstermez dediler ama bende çizgi çıkmıştı silik 2 gün sonra kan verdim kanda çıkmamıstı, testler cok hassas demek ki o degeri algılamıs, bence artıs olur kuzum 🥰🙏🏻
Herayumut haticenurrr canim sonra kanın yukseldimi benimde 3 tane test yaptım ikisinde silik birinde baya belirgin çıktı ama kan verdim negatif bugün
haticenurrr Herayumut yok maalesef kuzum adet oldum zaten sonrasında o yüzden yeniden kan veremedim bile🙈
Rehile Onekim ola bilir canım hep ne cıkıodu bhcg? Benim hep 2.0 ckardı 3.9 cıkımca doktor şüphelendi
Onekim Rehile doktor direk yok dedi gebe değilsin dedi arastirmadi önceleri nasıl çıkıyormuş falan diye bende ümitsiz bi şekilde geri döndüm günümün geçmesini bekliycem artık
mrvsrcn Kocagoz88 ay hadi bakalım yarin tekrar vereceğim var mi yok mu belli olacak doktor yarında ver artarsa 4 gün sonra ver bi daha dedi
Rehile Onekim sen yine ver canım acile git ver ama aynı hastaneye ver soncu yaz Eski tahlillerin varsa aynı hastanede hcg verdisen bak eskden kaç çıkıyodu.her hastanenim referans aralığı deeğer cıkışı faeklı
Gozdee01 mrvsrcn merhaba canım bende beta hcg 4,49 la öğrendim şüpheli dediler 2 gün sonra tekrar verilsin dedi yükselmişti 2 gün sonra tekrar kan tahlili ver canım