tecrubesizanneadayi12 mrvsrcn yarın verme aradan iki gün geçsin bende dün verdim doktorum dediki bir gün sonra vererek pek bir fark göremezsin iki gün bekleyelim dedi
mrvsrcn tecrubesizanneadayi12 Salı verdim kuzum doktor Perşembe tekrar ver dedi artarsa eğer 4 gün sonra bir daha ver dedi bakalım dediğini yapacağım
Rehile Onekim sen yine ver canım acile git ver ama aynı hastaneye ver soncu yaz Eski tahlillerin varsa aynı hastanede hcg verdisen bak eskden kaç çıkıyodu.her hastanenim referans aralığı deeğer cıkışı faeklı
mrvsrcn Rehile devlette zaten her hastane almıyor kuzum betayı vermiştim burda daha önce ama referans araligiyla ilgili 5-10 arasına gri bisey yazıyor anlamadım ne demek
Rehile mrvsrcn coği hastanede 0 5 oluyo canım senin referans üstü cıkmşş az deeğerle gec dllemme büyük ihtimal
haticenurrr Herayumut yok maalesef kuzum adet oldum zaten sonrasında o yüzden yeniden kan veremedim bile🙈
Beyza-M Adetimden 3 gün önce test yapmıştım silik çizgi çıktı, ertesi gün hemen sağlık ocağına koştum adetimden 2 gün önce sonuç 215 ben şok 🙈 bekliyordum ama bı yandan da beklemiyordum. 3+3 günlük öğrendim 🌸
mrvsrcn Beyza-M yaaa hayırlı olsun canim Benin sağlıkla al kucağına 🌸🥰darısı bana ve tüm isteyenlere insallah 🤲🏻🧡
Bkrts_irem6513 mrvsrcn canım benim hayırlısını rabbim sana kolaylıkla nasip etsin seni sürekli burada görüyordum İnan ki çok sevindim zaten adet tarihlerimiz aynıydı seninle ben hasta oldum demekki nasip değilmiş Rabbim sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin Allah’a layık kul size ve vatanına milletine karşı merhametli iyi güzel huylu ahlaklı vicdanlı bir evlat nasip etsin Allah’ın izniyle 🥰 Bu arada canım sizin ilişki sıklığınız nasıl oldu acaba
mrvsrcn Bkrts_irem6513 allah razı olsun canim benim Rabbim hepimize nasip etsin hayırlı evlatlar 🤲🏻 Canim biz adet bitiminden tekrar adet olana kadar bi boş bi dolu yaparız yanı çocuk düşünmeden öncede böyleydi bu o yüzden yumurtlama takip etmiyorum ben
Sevgikorkmaz mrvsrcn bugünde verdım canım 304 çıktı ınslalah bebısım tutunmaya çalışıyor bana bayramdan sonra ınsallh kalp sesını duyarız Allah’ın ıznıyle 🤲🤲