Bebegimizolsun bende oğlum için çilek den büyüyen beşik ve 3 kapılı dolap almıstım ama anne yanı beşikte yatırdım sonra da yanımda uyudu malum emzirme süreci bitene kadar odaya git gel cok yorucu oluyo geceleri yani sadece dolabı kullandım ama içi harika bölmeli cekmeceli ledli gercekten tavsiye ederim
Ve babyboy serisiydi 🤣 şimdi kızım olacak kara kara düşünüyorum
2 yasından sonra o hiç yatmadıgı beşiğini büyütüp odasını ayırdım cok da güzel oldu eğer 2. Cocuk da düşünüyorsanız bence şimdi alın daha sonra daha da zorlasacak Çilek den alamazsanız da en azından dolap alın 3 kapılı esyaları battaniyeleri carsaf kücülen kıyafet depolarsınız ben beşiğin yavru yatak yerini de tüm doldurdum hemen büyüyorlar kullandıkları battaniye yorgan dahi küçük geliyor şimdi oğlum 5 yasında kızım için hazırlık yapıyorım