Bebegimizolsun çok haklısın, insan çok heves ediyor 🥰 benim de boş bi odam var ama ne hava alıyor ne güneş alıyor. Çocuğu orada yatırmaya gönlümüz razı olmadı. Bi de oda yapan arkadaşlarımdan biliyorum ilk yıllar hiç kullanmadılar. Biz de kiracıyız, hayatın ne getireceği belli olmaz belki taşınırız. Şimdilik bizim odamızda alan yapmak bize en uygunu geldi. Bebiş doğup birkaç yaşına gelince kendi seçer artık odasını, birlikte hazırlarız onun da zevklerine göre dedik 🤗 senin de gönlüne göre olsun her şey🙏🏻