Bebegimizolsun ben yaptırdım hatta kısmetse ayın 18 inde gelecek 🙏🏻 Odam müsait olduğu için büyük dolap tercih ettim 4 kapaklı düz beyaz, yine aynı şekilde şifonyer aldım ve büyüyebilen beşik aldım. Uzun süreli kullanımı olsun istiyorum çünkü. Ben doğmadan önce annem de bu tarz mobilya tercih etmiş ben liseye kadar kullandım, inşallah benim bebeğimde uzun süreli kullanır🙏🏻 Her geçen gün fiyatlar artıyor o yüzden ben aldım