Bebegimizolsun Malesef ben oda yapamıyorum çünkü boşta kalan bir odam yok, gardrop’um yatak odama sığmadı o yüzden giyinme odası yaptım. Ve çocuğuma da gardrop alıp gitinme odasına koyacağım , eşyalarını , bezini , pamuğunu hepsini oraya yerleştiricem. Dolap almamın sebebi benim gardrobumda yer yok. Beşiğide anne yanı beşik alacağım. Eşimden dolayı tayinciyiz. İnşallah 4-5 sene sonra şehirden taşındığımda çocuğuma oda yaparım ♥️♥️