2oglus
Yaaaa bende geç evlendin hiç çocuğun yok sandım.😁 ne güzel yine de iki tane evladın varmış yine olur bence kafaya takma stresten olabilir. Ben 28 yaşındayım benim hiç yok daha. Ama artık takmıyorum boşverrrr başka şeylerle ilgilen gez dolaş çocuklarınla. İnan ki bak olacağı varsa stresten olmuyor. Benim teyzemin kızının stresten olmadı o çok stres yapardı beraber olurken bile tuttu mu gitti mi diye düşünürmüş.stresten prolaktin hormonu hiç düşmedi. En sonunda tüp bebek yaptı tuttu iki kız. Doğal yollardan olmadı bebeği maalesef ☹️