ggamze_akdemir44 2oglus ha anladım olsun üzülme olur inşallah rabbimin izniyle. denemeye devam olmazsa sen bi adetin 3.günü filan kan ver değerlerine hormonlarına baktır eksik bir şey var mı yok mu diye
2oglus ggamze_akdemir44 geçen ay gittim doktora kist falan yok dedi adetin gecikirse gel hormon testi yaparız dedi ama gecikmeden 1gun önce geldi bu ay soğan suyunu ve bal çörek otu tarçın yapicam gebelik olmazsa sonraki aya doktor kontrolünde yumurtlama ve çatlatma denerim
ggamze_akdemir44 2oglus evet biraz doğal dene bakalım faydası olur inşallah 🤲 olmazsa evet o dediiğin tedaviye gidersin