Onekim Kbramhmt benimde böyle canım biraz daha belirgin sadece çok az yani oda şimdi gidiyorum bakalım doktora haber edicem sizlere
Onekim Kbramhmt bende daha önce yaptığımda böyle bisey olamamıştı dün yaptığımda gözüküyordu bide bu sabah yaptım aynısı çıktı şimdi doktora gidiyorum bakalım resmini çekmedim ikincinin
Zuhrezuhre 2oglus günaydın canım bu sabah tekrarladın mı merak ettim belki ilk idrarla daha koyu çıkmıştır 🙏🏻
2oglus Zuhrezuhre canım o benim değildi kuzenimin di kan vermiş pozitif çıkmış 😊 darısı benim ve tüm isteyenlere inşallah 🤲
Kbramhmt Onekim yukselir mi peki deseydin gunun kac gun gecti ben adete 4 gun kala vermistim 0.100 cikmisti seninki 2.39 cikmis
Dyggg Onekim bence değerin yüksek ya dün kan verdim 3200 küsürde gebesin dedi dr senin ki nasıl yok diyor
Onekim Kbramhmt benim daha geçmedi canım 5 günüm var ve çizgi görünce gitmek istedim bana direk yok gebe değilsin dedi ayak üstü gonderdi
Onekim Dyggg normalde 0.1 0.2 0.5 çıkardı 2.39 çıkmış qma değilsin dedi bekliycem 5 gün daha bakalım nolcak
Dyggg Onekim aynen bekle bi kaç gün sonra bidaha ver ben de 13 gün önce verdim 0,542 çıkmıştı ben sonucu görmedim bana da dedi gebe değilsin diye ama belliymiş zaten senind e yüksek inşallah hayırlısıyla güzel haberi alırsın canım 🫶🏻🙏🏻
Kbramhmt Onekim canim gunun gecmemeis bu deger yukselebilir benim gunum geciyor insalllah yukselir degerin sen adet gunu tekrar bi test yap bence ozmana kadar netlesir
ggamze_akdemir44 2oglus Gerçekten öyle. Amin inşallah kimsenin kucağını rabbim boş bırakmasın.😊 Ben bir senedir bekliyorum bakalım hiçbir problem yok Mayıs da rahim filmi çekindim bu ay olmazsa belliden ağustosta ilaç tedavisine başlamayı düşünüyorum artık
2oglus ggamze_akdemir44 amin canım bende 5aydir bekliyorum bat 8 temmuz pek bir belirti de yok göğüs ucu acısı vardı oda azaldı belim ağrıyor ve kasıkta batma var genelde öksürük ve hapşırma ile çok oluyor bakalım bekliyorum diğer hamileliklerim de de hiç belirti olmadı benim