ggamze_akdemir44 2oglus Benim 3 veya 4 gün var bende yapsam acaba çıkar mı ki. Çıkmazsa filan diye yapmıyorum aslında.
Zuhrezuhre 2oglus günaydın canım bu sabah tekrarladın mı merak ettim belki ilk idrarla daha koyu çıkmıştır 🙏🏻
2oglus ggamze_akdemir44 geç yumurtlama ise çıkmaya bilir en doğrusu adeti beklemek negatif görmek insanı gerçekten çok üzüyor
2oglus ggamze_akdemir44 negatif görünce insan daha çok üzülüyor en iyisi beklemek😊 rabbim tüm isteyenlere versin kimsenin kucağını boş bırakmasın 🤲
ggamze_akdemir44 2oglus Gerçekten öyle. Amin inşallah kimsenin kucağını rabbim boş bırakmasın.😊 Ben bir senedir bekliyorum bakalım hiçbir problem yok Mayıs da rahim filmi çekindim bu ay olmazsa belliden ağustosta ilaç tedavisine başlamayı düşünüyorum artık
ggamze_akdemir44 Seymaymn Evet çıkabilir diyorum bu sefer acele etmeyim hep etmiştim çünkü negatifti hepte acaba kaset test yapsam ondan çıkar mı sizce
aren6161 Bedibedi benimde adete 3gun kala yaptim bu şekilde silik cikti belki hatalıdır diye gene aldim yaptim ertesi gün gene cikti kan verdim 56 cikti derken 7+2yim suan🤭🥰
aren6161 Onekim var gibi cnm testi tekrarla yada kan ver rahatla hayirlisi olsun insallajhh gizunayfindir🥰
Onekim Hanimlar şimdi tekrarladmı aynı şekilde flasla gözüküyor dünkü kaset bozuk desem buda mı bozuk ikisi birden yanıltmaz diye düşünüyorum çünkü ikiside aynı marka
Alparslaninannesii Onekim cnm kaset testi ac da arkadn bak benim anladigim kadariyla arkada kasetinn icinde olan sey gölge yapıyor ama umarım vardır aynısıni bende yaşadım
Kbramhmt Onekim ayyy merhaba bende sizin gibi bugun ki testimde c ye yakin bi yerde var flash ile gorunuyor ve digerlerinde hic olmamisti boyle
Onekim Kbramhmt bende daha önce yaptığımda böyle bisey olamamıştı dün yaptığımda gözüküyordu bide bu sabah yaptım aynısı çıktı şimdi doktora gidiyorum bakalım resmini çekmedim ikincinin