Birsenvergili Şuan 33+1 im . Keşke 30 haftalıkken hatta 28 de alışveriş yaptığımda hazırlasaymışım diyorum.Tamam hepsini yıkadık ütüledik ama, hemşireye verilcekleri bohçala.Hangisi onu mu bunu mu ayarla filan. 20 dk da balayı valizimş hazırlayan ben, sabah beri ara ara doğum çantasıyla uğraştım.
Eşyaların evde hazırsa, hazırla gitsin direk.Eveli gğn sancılandım zaten yalancı vs bilmiyorum, yüreğim ağzıma geldi bi halt hazır değil çantada diye.