Sehersudi hiç mi mide bulantısı çekmedin 😊 bence onunda etkisi iştahın açılmış olmalı ,ilk hamileligimde 20 kilo almıştım doğuma kadar bence elimizde olan bişey değil ,ödem de olabilir yada gebelik şekeri kaynaklı olabilir ben çok ödem tutuyordum ,şimdi ikinci gebeliğim 23 haftaligim almadım ödem yok mide bulantısıda çok yaşadım ondan sebebi iştahım da yok ,biraz daha dikkatli ve düzenli beslenme ile kontrol altına alabilirsin dert etme bebeğin sağlıklı ise alınan kilo bı şekilde gidiyor zaten sıkma canını